Witam, mecze sie juz jakis czas z problemem zapisu tekstu do pliku graficznego.
Na poczatku chcialem literki sobie porobic jak w ascii art i tablice prawdy 8x8 dla kazdego znaku, w ktorym miejscu ma byc piksel, podczas rysowania danej litery.
No niestety troche z tym za duzo roboty oraz troche miejsca zajmuje w pamieci, a generacja znowu trwa. Natrafilem w koncu na jakies przyklady jak to w winapi ogarnac, niestety winapi mnie w tym przypadku nie interesuje. Dobra dalej znalazlem biblioteke libotf, niestety wersji pod windows'a nie moge znalezc, a program ma byc miedzy innymi pod ten system, wiec nie bardzo mi pasuje takie rozwiazanie, nawet zreszta niewiem czy moge wykorzystac tego liba do takich celow.
Formaty plikow jakie mnie interesuja to tga, png i bmp.
Caly ten tekst jest mi potrzebny tylko do wygenerowania jednego pliku, przedstawiajacego pewna strukture, po prostu chce narysowac cos takiego jak graf.
Oczywiscie prostokaty, linie i takie tam to nie problem, ale ten tekst to niewygodna sprawa.
Jest to jedna z funkcji programu, a nie chce jakos tego nie fortunnie zorganizowac, aby to nie zajmowalo wiecej pamieci i czasu niz reszta zadan razem wzietych.
Jeszcze dodam, ze wszystko generuje automatycznie, wiec zadnego rysowania czy czegos jak w gimpie nie ma.
Moze ktos z Was ma jakis pomysl jak do tego podejsc lub robil juz cos takiego ?
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i informacje.