Szukam, szukam i szukam... Nic nie znajduję. Same teksty w stylu "Napisz własnego czata". Ciekaw jestem, czy próbowaliście kiedyś napisać własny kod sieciowy. Ja napisałem własny, ale nie wiem, jak skutecznie wysyłać dane o sytuacji gracza przez słabe łącze.
Nie mam doświadczeniu w programowaniu gier sieciowych, ale wiem, że kod polega na ciągłym wysyłaniu informacji gracza i na ciągłym odbieraniu oraz aktualizowaniu pozycji/stanu przeciwników. Zrobiłem tak i działa, ale przez modem robi się straszny slide show, głównie przez dużą ilość informacji do wysłania/odebrania przezeń.
Wpadłem na pomysł, aby wysyłać dane okresowo. No, ale wtedy przepadnie wiele ważnych informacji (strzały, fragi). Jak więc uczynić, aby gra działała w miarę szybko, i aby nie było ew. niezgodności spowodowanych utratą danych poprzez wysyłanie okresowe? Macie jakieś koncepcje na ten temat?
Z góry dziękuję.