Mam problem z bitmapkami. Mam plik z zasobami, zrobilem DLLa (kod wyglada tak):
library ElementyDLL;
uses
SysUtils,
Classes;
{$R elementy.res}
begin
end.
iJak wczytuje te bitmapki do TImage jest spoko, moge plynnie ort! te TImage i nie ma problemow, ale jak wykonam jakas operacje typu :
var
SrcBitmap : TBitmap;
DestBitmap : TBitmap;
I, J : Integer;
begin
with TImage(ActiveMDIChild.FindComponent(nazwa)) do
begin
DestBitmap := TBitmap.Create;
SrcBitmap := Picture.Bitmap;
DestBitmap.Width :=SrcBitmap.Height;
DestBitmap.Height :=SrcBitmap.Width;
for I := 0 to SrcBitmap.Width do
begin
for J := 0 to SrcBitmap.Height do
DestBitmap.Canvas.Pixels[J, SrcBitmap.Width-1-I] := SrcBitmap.Canvas.Pixels[I, J];
end;
Picture.Bitmap := DestBitmap;
DestBitmap.FreeImage;
DestBitmap.Free;
end;
Wszystko zaczyna strasznie wolno chodzic. I wlasnie hnie wiem dlaczego. Obiekty ktorych nie obracam moge plynnie ort! a te obrocone strasznie wolno sie <ort>przesowaja.</ort> Na marginesie powiem ze jak nie uzywam zasobow tylko po prostu wczytuje bitmpki do TImage wszystko dziala plynnie. Dlaczego tak sie dzieje? Jak to naprawic? Bede wdzieczny za pomoc