(Un)DelphiX, wczytanie obrazka?

0

Witam.

Tworze sobie Sprite'a

var
  MojSprajt: TImageSprite;

I teraz chcialbym do niego wczytac jakis obrazek ale nie z DXImageList bo z tego co wiem tam moga byc przechowywane tylko obrazki o tych samych rozmiarach?
W kazdym razie na to wyglada bo mam w DXImageList 20 obrazkow o rozmiarze 10x10 i jeden obrazek o rozmiarze 768x29. Owszem ten dlugi obrazek mi sie wyswietla ale w zupelnie innym miejscu niz go uprzednio ustawilem :-/

Probowalem ow obrazek wrzucic do innej listy i wyswietlic ale nic z tego, wtedy w ogole go nie widac(i zadnego innego ktory probowalem wstawic).

NIe mozna jakos bezposrednio wczytac obrazka z pliku?

Z gory dziekuje za pomoc,

Wodzu

//Dopisane

Kiedy odwoluje sie do obrazka w nastepujacy sposob:

    DXImageList2.Items[0].Draw( DXDraw1.Surface, 0, 0, 0 );

A nie poprzez DXSpriteEngine to rysuje prawidlowo, wiec problem chyba sie rozwiazal;)

0

siema ...
z tego co się orientuję obrazek bezpośrednio z pliku pod delphix można tylko załadować do DXImageList ;)

mam za to dla Ciebie linka (być może znasz)
http://delphi.bajo.pl/index.php
tam masz sporo o delphix
http://www.ice-mig.prv.pl/
i tu też jest sporo jak nie więcej ;)

Pzdr
Mam nadzieję że to Ci pomoże w rozwiązaniu problemu

0

Dzieki za linki, niestety juz je znalem i nie znalalzlem tam potrzebnych informacji.ehh...:/

Pozdrawiam,

Wodzu

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1