Witam.
Tworze sobie Sprite'a
var
MojSprajt: TImageSprite;
I teraz chcialbym do niego wczytac jakis obrazek ale nie z DXImageList bo z tego co wiem tam moga byc przechowywane tylko obrazki o tych samych rozmiarach?
W kazdym razie na to wyglada bo mam w DXImageList 20 obrazkow o rozmiarze 10x10 i jeden obrazek o rozmiarze 768x29. Owszem ten dlugi obrazek mi sie wyswietla ale w zupelnie innym miejscu niz go uprzednio ustawilem :-/
Probowalem ow obrazek wrzucic do innej listy i wyswietlic ale nic z tego, wtedy w ogole go nie widac(i zadnego innego ktory probowalem wstawic).
NIe mozna jakos bezposrednio wczytac obrazka z pliku?
Z gory dziekuje za pomoc,
Wodzu
//Dopisane
Kiedy odwoluje sie do obrazka w nastepujacy sposob:
DXImageList2.Items[0].Draw( DXDraw1.Surface, 0, 0, 0 );
A nie poprzez DXSpriteEngine to rysuje prawidlowo, wiec problem chyba sie rozwiazal;)