Problem z bmp w win98

0

Mam klopot zrobilem program ktory wypełnia bitmapą prostokąt

Form1.Image1.Canvas.Brush.Bitmap:=TBitmap.Create;
Form1.Image1.Canvas.Brush.Bitmap.LoadFromFile(ExtractFilePath(Application.ExeName)+az+a+'.bmp');
Form1.Image1.Canvas.Pen.Color:=clblack;
Form1.Image1.Canvas.Rectangle(x,y,x+4,y+h);

W win xp wszystko jest ok
ale w win98 zamiast bitmapy wyświetla jakieś wzorki

0

Lepiej użyć StrechDraw...

// co rozumiesz przez "nic z tego" ?

0

nic z tego:( :-(

0

Może trzeba po załadowaniu bitmapy zrobić jakiś Refresh Canvasa... ?

0

<font color="yellow">Form1.Image1.Canvas.Brush.Bitmap:=TBitmap.Create;
Form1.Image1.Canvas.Brush.Bitmap.LoadFromFile(ExtractFilePath(Application.ExeName)+az+a+'.bmp');</span>

Form1.Image1.Picture.LoadFromFile(ExtractFilePath(Application.ExeName)+az+a+'.bmp');
Form1.Image1.Canvas.Pen.Color:=clblack;
Form1.Image1.Canvas.Rectangle(x,y,x+4,y+h);

0
var
  bmp : TBitmap;

begin
    bmp := TBitmap.Create;
    canvas.StretchDraw(rect((x,y,x+4,y+h)),bmp);
end;
0

Wszystko jest ok ale brakuje mi czegoś takiego jak polygon

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1