Jak zatrzymać dźwięk odgrywany za pomocą funkcji PlaySound? Próbuję tak :
PlaySound(PChar(zmienna_z_nazwa_pliku), 0, SND_PURGE);
ale to coś nie chce działać. Z góry dzięki.
Jak zatrzymać dźwięk odgrywany za pomocą funkcji PlaySound? Próbuję tak :
PlaySound(PChar(zmienna_z_nazwa_pliku), 0, SND_PURGE);
ale to coś nie chce działać. Z góry dzięki.
FAQ !
encyklopedia
troszke iwencji :) to bylo wiele razy, mozna poszukac
Bardzo mi pomogłeś, dzięki. Właśnie poszukiwałem kogoś, kto mnie nakłoni do odrobiny inwencji. Może Ty się wykaż inwencją i nie odsyłaj ludzi do FAQ, w którym nic nie ma na ten temat, oraz do Encyklopedii, gdzie nie ma opisu funkcji PlaySound, tylko napisz co wiesz, a jak nic nie wiesz to nic nie pisz. A co do tego, że wiele razy było, to sobie sprawdź, ile było i co było, i powiedz, czy robię inaczej.
W SDK wystarczy pogrzebać i poczytać na temat tej funkcji.
PlaySound(nil, 0, 0);
Najważniejsze żeby pierwszy parametr był nil.
Chłopaki, nie kłoćcie się :-P .
Ja dla odmiany odeśle cię do helpa:
Parameters
pszSound
A string that specifies the sound to play. If this parameter is NULL, any currently playing waveform sound is stopped. To stop a non-waveform sound, specify SND_PURGE in the fdwSound parameter.
Czyli jak odgrywa sie *.wav to wystarczy PlaySound(nil, 0, 0); .
[dopisane]
Eh, no i znowu Matrox był pierwszy :-8 . ;-)