Fizyka w grach

0

Szukam jakichś dobrych tutoriali dotyczących programowania w Delphi fizyki ciał.

Chodzi o to, żeby napisać program, który będzie wiernie odwzorowywał zachowanie np. kopniętej piłki, spadającego piórka na wietrze, itp.

Szukałem w wielu miejsach, ale znalazłem tylko ogólne informacje o implementacji modelu fizycznego w programach, a ja potrzebuję bardziej szczegółowych opisów. ;-(

0

Na 4programmers jest plik do sciagniecia(zrodelko) ilustrujacy swobodny spadek ciał ale z pominieciem oporu.

0

W książce pt. "OpenGL - programowanie gier" wydawnictwa Helion jest cały rozdział poświęcony fizyce w grach...

0

Jesli chodzi o 3d to mysle ze DelphiODE z ktorym mam wlasnie problem (kilka temotow wczesniej). DelphiODE mozna powiazac z czystym OpenGL albo z GLScene tak wiec mozesz sobie wybrac.

0

Ktos kiedys tez zaprogramowal fizyke w grach wiec czemu nie mozna zrobic tego samego, ewentualnie czegos na wzor?
Wszystko co jest potrzebne ucza w szkole :)
(bez urazy oczywiscie)

0

Wszystko co jest potrzebne ucza w szkole :)
(bez urazy oczywiscie)

Na lekcjach fizyki oczywiście :]

0

Wszystko co jest potrzebne ucza w szkole :)
(bez urazy oczywiscie)

Na lekcjach fizyki oczywiście :]

Są i takie szkoły.

0

Wpisz w googlach Marek Kudlicki (nazwisko pewnego z deka znanego nauczyciela fizyki w jednym z lepszych - jak dla mnie najlepszym :> - liceum w Lublinie) i powinieneś znaleźć coś na ten temat. Oczywiście trzeba patrzeć dokładnie, bo jego zadania nie widnieją na co drugiej stronie internetowej - nieco by się wkurzył, musiałby pisać nowe ;). Uczy wszystkiego, co potrzeba. Trochę pomyśleć i się dojdzie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1