DXDraw i kursor

0

Tu w szczególności prosze o pomoc Andrew'a. :-) . Zamieszcze tutaj kkod źródłowy:
<font color="blue">
unit Unit1;

interface

uses
Windows, Messages, SysUtils, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs,
DXDraws, DXClass;

type
TForm1 = class(TForm)
DXDraw1: TDXDraw;
DXTimer1: TDXTimer;
DXImageList1: TDXImageList;
procedure DXTimer1Timer(Sender: TObject; LagCount: Integer);
procedure FormCreate(Sender: TObject);

private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;

var
Form1: TForm1;

implementation

{$R *.DFM}

procedure TForm1.DXTimer1Timer(Sender: TObject; LagCount: Integer);
var mx,my:integer;
begin
mx:=mouse.CursorPos.x;
my:=mouse.CursorPos.y;
dxdraw1.surface.Fill(0);
DXImageList1.items.Find('mysz').draw(DXDraw1.surface,mx,my,0);
DXDraw1.flip;

end;

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin
DXDraw1.Initialize;

end;

end.</span>. A pytanie jest takie. Co robie źle. timer'ka ustawiam na interval=0. I nie działa. Prosze o pomoc z góry tnx.:d [browar]
Jak ktos moze to niech mail'em sle. <url>rusek1988@wp.pl</url>

0

po pierwsze ustaw TForm1 = class(TForm) na TForm1 = class(TDXForm) mx:=mouse.CursorPos.x;

0

dzieki działa

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1