jaezli zna ktos c++ to prosze o przetlumaczenie :)
CONST max = .....;
TYPE zakres = 1...max;
wektor = ARRAY[zakres] OF real;
....
PROCEDURE LAGR(x:real;VAR A,W:wektor;VAR Y:real;N:zakres);
Piuracz dziekować :)
jaezli zna ktos c++ to prosze o przetlumaczenie :)
CONST max = .....;
TYPE zakres = 1...max;
wektor = ARRAY[zakres] OF real;
....
PROCEDURE LAGR(x:real;VAR A,W:wektor;VAR Y:real;N:zakres);
Piuracz dziekować :)
jaezli zna ktos c++ to prosze o przetlumaczenie :)
CONST max = .....;
int max = ....;
z typami nie pamietam jak to jest ...
TYPE zakres = 1...max;
wektor = ARRAY[zakres] OF real;
....
void function LAGR(float x;A,Twekor W;float Y;zakres N)
{
}
jaezli zna ktos c++ to prosze o przetlumaczenie :)
z typami nie pamietam jak to jest ...
To w C++ są typy okrojone?
Poza tym parametry w tej funkcji są przekazywane także przez var. Także o ile do tablic to nie ma problemu, to Y powinno być przekazywan chyba przez referencję.
Oczywiście mogę się mylić. Nie znam się na C++.
Dryobates masz racje musi byc gwiazdka :) ale typy nie pamietam jak sie delkaruje
CONST max = .....;
int max = ....;
z typami nie pamietam jak to jest ...
TYPE zakres = 1...max;
wektor = ARRAY[zakres] OF real;
ale jakies tablice w C nie ma takich tablic tam robi sie to na wskazniku
tylko jak?
....
void function LAGR(float x;A,wekor W;float Y;zakresN)
{
}
Ja tam bym proponował referencje:
void LAGR(float x,float &A,wekor& W,float Y,float zakresN)
{
}
Wtedy nie trzeba przy wywolaniu uzywac operatora & zaby pobrac adres. Wystarczy normalnie wpisac zmienne.
No chyba za chcesz tablice to wtedy dajesz * co oznacza pobranie adresu :).
Ale z kąd wziely sie u was średniki na liscie parametrów funkcji ?