- Co zrobic zeby ustawic akapity dla RICHEDIT, zeby drukowal z akapitami, np. 20 piskeli od prawej itp.
- Czy moge zmienic wlasciwosc INTERVAL komponentu TTIMER np. w EDIT1 ,jesli mozna, to jak to zrobic?? bo przeciez typy CARDINAL i INTEGER niezgodne.
- chce zeby moj program zapisywal zmiany, np. wpisze w pole EDIT1 ,,czesc
i wylacze program, a gdy znow go wlacze bedzie dalej pisac w EDICIE ,,czesc
. - co zrobic zeby np. w moim programie byly dwa pczyciski: button1 i 2, a nastepnie zeby jak klikne na Button1 to bede mogl zapisac formularz, a gdy klikne button2 to bede mogl otworzyc formularz, np. umieszcze rowniez komponent EDIT1 i gdy w nim wpisze np. ,,czesc
to potem bede mogl zapisac stan formularza a gdy otworze go znow, to pole EDIT1 bedzie mialo pierwotny tekst i gdy wczytam zapisany formularz bede znow mial w EDIT1 ,,czesc
. to ma byc na zasadzie np. programu do pisania faktur, ze moge zapisac fakture i wczytac itp.
2: Timer1.Interval:=StrToInt(edit1.text);
3:
w onCreate:
var Plik : TextFile;
begin
AssignFile(plik,'cos.cos');
ReWrite(plik);
Writeln(plik,edit1.text);
CloseFile(plik);
end;
w onDestroy:
var Plik : TextFile;
begin
AssignFile(plik,'cos.cos');
Reset(plik);
Readln(plik,edit1.text);
CloseFile(plik);
end;
4: nie rozumiem pytania ;]
-
A może "narysować" bitmapę ,wpisać/narysować w odpowiednie miejsca zmienne(tekst) i wydrukować bitmapę??
np.
tekst_do_narysowania.Left:=margines+5; -
Użyj plików (np.) INI.......
AD 4. Przecież można to zrobić tak samo jak werw0e do AD2. Tylko miejsca funkcji zamienić
[code]w Button1Click:
var Plik : TextFile;
begin
AssignFile(plik,'cos.cos');
ReWrite(plik);
Writeln(plik,edit1.text);
CloseFile(plik);
end;
w Button2Click:
var Plik : TextFile;
begin
AssignFile(plik,'cos.cos');
Reset(plik);
Readln(plik,edit1.text);
CloseFile(plik);
end;
[/code]
co ?? :)