Direct3D8 Hook?

0

Czy w Delphi możliwe jest zhookowanie DirectX8 w innej aplikacji za pomocą dllki? Jeśli tak to prosiłbym o jakiś malutki kod, jak złapać jego uchwyt.

PS: Dlaczego mogę przyklejać temat? o.O

0

na pewno ci to nie pmoze ale masz

Graphics::TBitmap * DestBitmap = new Graphics::TBitmap;
HDC  DC;// : ;
//                              TranPanel1->Handle
  DC = GetDC (DX_RENDER->lpDDSPrimary) ;

//	 ShowMessage(IntToStr(DC));
   DestBitmap->Width = TranPanel1->Width ;
   DestBitmap->Height = TranPanel1->Height ;
   BitBlt(DestBitmap->Canvas->Handle, 0, 0, DestBitmap->Width, DestBitmap->Height, DC, 0, 0, SRCCOPY) ;

   ReleaseDC (DX_RENDER->lpDDSPrimary, DC) ;
		  DestBitmap->SaveToFile(basedir+"\\PUK.BMP");
   delete DestBitmap;
0

To kod w c++ :]

0

no tak ale -> zamieniasz na .

" na '

a \ na \

i = na := i gtraaphivcs new t bitmap to var bmp:tbitmap; begin bmp := tbitmap.create;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1