Czy w Delphi możliwe jest zhookowanie DirectX8 w innej aplikacji za pomocą dllki? Jeśli tak to prosiłbym o jakiś malutki kod, jak złapać jego uchwyt.
PS: Dlaczego mogę przyklejać temat? o.O
Czy w Delphi możliwe jest zhookowanie DirectX8 w innej aplikacji za pomocą dllki? Jeśli tak to prosiłbym o jakiś malutki kod, jak złapać jego uchwyt.
PS: Dlaczego mogę przyklejać temat? o.O
na pewno ci to nie pmoze ale masz
Graphics::TBitmap * DestBitmap = new Graphics::TBitmap;
HDC DC;// : ;
// TranPanel1->Handle
DC = GetDC (DX_RENDER->lpDDSPrimary) ;
// ShowMessage(IntToStr(DC));
DestBitmap->Width = TranPanel1->Width ;
DestBitmap->Height = TranPanel1->Height ;
BitBlt(DestBitmap->Canvas->Handle, 0, 0, DestBitmap->Width, DestBitmap->Height, DC, 0, 0, SRCCOPY) ;
ReleaseDC (DX_RENDER->lpDDSPrimary, DC) ;
DestBitmap->SaveToFile(basedir+"\\PUK.BMP");
delete DestBitmap;
To kod w c++ :]
no tak ale -> zamieniasz na .
" na '
a \ na \
i = na := i gtraaphivcs new t bitmap to var bmp:tbitmap; begin bmp := tbitmap.create;