Witam,
chcialbym utworzyc obiekt tej samej klasy co obiekt przechowywany w zmiennej.
oto przyklad:
var a,b: TComponent;
begin
a := TButton.create(nil);
b := a.create(nil);
// tu specjalnie uzylem zmiennej zeby uzyc konstruktora zaleznie od tego
// jaki jest tam obiekt. ZAKLADAM ZE KONSTRUKTOR JEST VIRTUALNY}
end;
no i wszystko dziala ladnie, ale nie do konca.
przy wykonywaniu destruktora wyskakuja jakies bledy:/
niestety sa one gleboko w kodzie komponentu bazowego
w ktorego kod nie chce za bardzo wnikac.
moje pytanie jest takie:
Jakie sa przeciwwskazania do takiego tworzenia obiektow?
czy cos sie dzieje z obiektem na podstwie ktorego tworze nowy obiekt?
czy nowo powstaly obiekt jakos zalezy od tego na podstawie ktorego go utworzylem (moze jest jego kopia??)??
//sprawdzone
niestety po wykonaniu czegos takiego jak w przykladzie
obiekt b jest kopia a:/
//dopisane: (nie kopia - jest to ten sam obiekt)
Ma ktos pomysl jak rozwiazac moj problem?
pozdrawiam