Dopisywanie zmiennych ró?żnych od zawartosci pliku

0

Zapisac dopisac to łatwa sprawa. ale jesli chcĘ dopisac tylko te znaki ktorych nie ma w pliku?

Program:
wypisuje zmienne "kombinacje bez permutacji"
losowanie(1)
np liczb 1 ;2 ;3 ;4;
tj 12 13 14
23 24
34
i zapisuje je do pliku.
Czy da sie zrobic by po (X) losowaniu program dopisał tylko te liczby ktorych nie ma w pliku?(czerwone)
losowanie(2)
kombinace z liczb 1;2;3;4;5;
tj 12 13 14 <font color="red">15</span>
23 24 <font color="red">25</span>
34 <font color="red">35</span>
<font color="red">45</span>

A.. zakładam , ze maksymalna liczba mozliwych kombinacji (na wszystkie losowania )to 76..

Jesli ktos ma pomysł bede wdzięczny,
albo stawiam 5 piw hehe , na wiecej mnie raczej nie stac.

0

Mam pewien pomysł ale nie za bardzo wychodzi mi tego zapisanie.
Wygladało by to tak.
1.Program generuje kombinacje np. 12 13 14
2.zapisuje je w pliku. o nazwie "zbior.q"

3.przy drugim losawaniu generuje komb. np. 12 13 14 <font color="red">15</span>

4.program wczytuje (a własciwie chodzi by doczytywał zmienne z pliku zbior.q)
wten sposób powstanie zbior 12 13 14 15 który zostanie ponownie zapisany do pliku "zbiór.q"

Da sie tak zrobic .?

0

jest sobie kontener set, jest taki sprytny, ze da sie do niego wstawic tylko po jednej wartosci. jak wylosujesz dwie 12, to wstawi tylko jedna, jak trzy 3, to tez wstawi tylko jedna. mozesz wyniki losowania wstawiac do niego i po skonczeniu losowania zapisac wszystko do pliku.

uzyj kontenera set.

0

Moze ktos pomóc, nie licze na goowca sporo szukałem ale nie znalazłem nawet małego przykładu na uzycie "set".
Jesli ktos ma to serdecznie prosze o rade.
Szukałem "set" w helpie borlanda 3.1 ale to troche za mało jak dla mnie .

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1