Witam.
Problem jest tego typu. Jest sobie najprostsza biblioteka DLL.
W Visual C++ wszystko pieknie dziala, ale po przeniesieniu na Dev-C++ jest klopot. Mianowicie projekt sie kompiluje, ale zaladowane zasoby (jedna ikonka bitmapy) nie sa dostepne w programie (w bibliotece). Po wydobyciu informacji przez funkcje GetLastError() po odpowiednim sformatowaniu przez FormatMessage() i wywolaniu tuz za felernym LoadImage() otrzymuje komunikat w stylu: "Nieznana nazwa zasobu w pliku obrazu" lub cos w tym stylu. Zaznaczam ze kompilacja przebiega bez bledow.
Tak sie dzieje tylko jesli projekt jest DLL-em. Po przestawieniu na projekt GUI dla Windows wszystko gra. Byc moze potrzreba uzyc jakis dodatkowych parametrow dla kompilatora, czy ktos mial podobny problem? Z gory dzieki za info.

Dodam dla ulatwienia moj Log z kompilacji:

Kompilator: Default compiler 
Building Makefile: "C:\Program Files\Dev-Cpp\Projects\Shell11\Makefile.win" 
Wykonywanie  make clean 
rm -f dllmain.o Plugin_private.res ../../../Tlen.pl/plugins/Shell.tplg++.exe -c dllmain.cpp -o dllmain.o -I"C:/Program Files/Dev-Cpp/include/c++"  -I"C:/Program Files/Dev-Cpp/include/c++/mingw32"  -I"C:/Program Files/Dev-Cpp/include/c++/backward"  -I"C:/Program Files/Dev-Cpp/include"   -O3 
windres.exe -i Plugin_private.rc -I rc -o Plugin_private.res -O coff 
dllwrap.exe --output-def libShell.def --driver-name c++ --implib libShell.a dllmain.o Plugin_private.res -L"C:/Program Files/Dev-Cpp/lib" --no-export-all-symbols --add-stdcall-alias "../../../../Program Files/Dev-Cpp/lib/libgdi32.a"  -o ../../../Tlen.pl/plugins/Shell.tpl 
dllwrap.exe: no export definition file provided. 
Creating one, but that may not be what you want 
Wykonanie zakończone 
Kompilacja zakończona sukcesem

Reszte bzdetow z pliku wywalilem zeby log byl bardziej czytelny.
Wiec co moze byc nie tak? Po skompilowaniu nie ma ani formularza ani ikonek, nic, i na 100% nie jest to wina programu!