Dylemat

0

Witam wszystkich! Z góry przepraszam za te topic, wiem ze juz podobne byly ale je przeczytalem i nie bardzo mi pomogly. Moje pytanie brzmi: chce sie nauczyc programowac grafike 3d, co polecacie: opengl czy directx? Jestem z tego zupelnie zilony ale calkiem niezle znam c++. Ktora z tych bibliotek ma wieksza przyszlosc? Jesli poradzicie dX to skad mozna sciagnac kursy?

0

dla ciebie i dla innych niezdecydowanych...
wez sobie najpierw OpenGL, poucz sie, popisz, potem DX, poucz sie i popisz (lub odwrotnie), a potem zdecyduj ktore ci bardziej pasuje.
Pisz w tym co bedzie ci wygodniejsze (a co do rozwoju to DX rozwija sie szybciej)...

0

W takim razie moze jakies jursy do DX? Jaka ksiazke polecacie do nauki? Ktoras z oferty Helionu czy jakies inne? Prosze o konkretne tytuly.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1