C++ Builder i fmod.dll

0

Ostanio bawie sie biblioteka fmod.dll. Muzyke gram[jeśli tak można ująć :)]funkcją
FSOUND_Stream_Play(FSOUND_FREE, stream);
Jak zrobić pasek przewijania?
Z góry dzięki! :-)

0

O ile sie nie mylę jest tam funkcja zwracająca aktualną pozycję odgrywanego pliku w samplach. Wykorzystaj ją, zmierz ilość wszystkich sampli i gotowe (jest też funkcja grająca plik od danego sampla).

Heh, pamiętam że kiedyś nie mogłem się połapać w czym toto mierzy dlugość pliku - myślałem że w bajtach - i miałem problem....... [glowa] :-D

0

Dzięki..spróbuje cos wykombinować.
I jeszcze jeden problemik:
Kawałek kodu zródlowego:

[code]void __fastcall TForm1::PlayFile(int index)
{
FSOUND_Init(48100, 32, 0);
FSOUND_STREAM stream;
AnsiString AS = Lista->Strings[index];
char
ch = AS.c_str();
stream=FSOUND_Stream_OpenFile(ch, 0, 0);
FSOUND_Stream_Play(FSOUND_FREE,stream);
//---------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject Sender)
{
Time = FSOUND_Stream_GetPosition(stream)/ 1000;
Hours = Time / 3600;
Minutes = (Time - (Hours
3600)) / 60;....
}[/code]

A teraz problem:
jak odwołac się w Timer1 stream do stream w PlayFile();
Bo inaczej nie zadziała.
Dzięki z góry! [cya]

0

Dzięki..spróbuje cos wykombinować.
I jeszcze jeden problemik:
Kawałek kodu zródlowego:

[code]void __fastcall TForm1::PlayFile(int index)
{
FSOUND_Init(48100, 32, 0);
FSOUND_STREAM stream;
AnsiString AS = Lista->Strings[index];
char
ch = AS.c_str();
stream=FSOUND_Stream_OpenFile(ch, 0, 0);
FSOUND_Stream_Play(FSOUND_FREE,stream);
//---------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject Sender)
{
Time = FSOUND_Stream_GetPosition(stream)/ 1000;
Hours = Time / 3600;
Minutes = (Time - (Hours
3600)) / 60;....
}[/code]

A teraz problem:
jak odwołac się w Timer1 stream do stream w PlayFile();
Bo inaczej nie zadziała.
Dzięki z góry! [cya]

Już nie ważne. Juz dałem se rade:P:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1