Mam pytanie: gdzie można znaleźć kurs poświęcony wykorzystywaniu objektów stworzonych w 3ds maxie w C++. Najlepiej, żeby tekst był po Polsku =].
0
0
Google i jeszcze raz google
może to Ci się przyda, ale nie dam głowy: http://www.win32asm.civ.pl/asm_txt/dx.rar
Jest tu konwerter plików *.3ds
0
Obiektów *.3ds raczej się w grach nie wykorzystuje...
Chyba że chcesz zrobic przegladarke 3ds
0
Obiektów *.3ds raczej się w grach nie wykorzystuje...
A czy ktoś w tym wątku twierdzi inaczej? Ja dałem tylko namiar na
konwerter plików *.3ds
.
Teraz tworzysz w jakimś programie obiekt 3D, eksportujesz go do formatu 3ds (jest on obsługiwany nie tylko przez 3D Studio) i za pomocą jakiegoś algorytmu (np. tego, który podałem) zamieniasz sobie format na taki, jaki Ci pasuje.