w czasie kompilacji plaginu do 3dsmax otrzymuje komunikat o błedzie
error C2065: 'IGAME_OGL' : undeclared identifier
IGAME_OGL jest wartością enumeryczną opisaną w pliku nagłówkowym który jest zawarty w projekcie w folderze "External Dependencies"
funkcje z tego nagłówkanie również mam w tym samym pliku cpp i nie powodują błedu [???] a oto fragment tego pliku nagłówkowego
"
class IGameConversionManager
{
<font color="blue">public:
//! The supported Coordinate Systems
/*! These are used to tell IGame how to format the data
/
enum CoordSystem{
IGAME_MAX, /!!!!!!!
0
0
Nie dam głowy, ale wydaje mi się, że powinno być tak:
IGameConversionManager::IGAME_OGL
tak mi coś świta, ponieważ ta wartość zadeklarowana jest w klasie. Musi być rozróżnienie, gdyby wartość o tej samej nazwie była zadeklarowana w innej klasie.
(Sorry za niedokładną odpowiedź)
0
No faktycznie niedokladna. ;)
Tak powinno ci zadzialac.
[code]
IGameConversionManager *cm;
cm = new IGameConversionManager;
cm->SetCoordSystem(IGameConversionManager::CoordSystem(2));
[/code]
0
:-) dzieki panowie za odpowiedz, zadzialalo :d
pozdor