Jak w C++ Bulider narysowac równoległobok ?
Tak samo, jak każdy inny wielokąt: Polygon. Ale musisz najpierw znać punkty.
Mógłbyś podać przykład ?
Nie mam aktualnie BCB zainstalowanego. To musi ci wystarczyć:
var
P1, P2, P3, P4: TPoint;
begin
P1 := Point(10, 50);
P2 := Point(100, 20);
P3 := Point(150, 40);
P4 := Point(P1.X + P3.X - P2.X, P1.Y + P3.Y - P2.Y);
Canvas.Polygon([P1, P2, P3, P4]);
end;
Dzięki za pomoc ale potrzebuje to w BCB !
Próbowałem to przerobić ale mi nie wychodzi :-(
To coś cienko próbowałeś. A tak na przyszłość, to masz pod samym nosem kopalnię wiedzy: HELP. A oto jego część:
[code] Windows::TPoint points[4];
points[0] = Point(10,10);
points[1] = Point(30,10);
points[2] = Point(130,30);
points[3] = Point(240,120);
Canvas->Polygon(points, 3);[/code]
Czy to aż tak trudno napisać Polygon, nacisnąć F1 a następnie kliknąć na example?