Cześć, potrzebuje pomocy w 2 zadaniach.
Od razu chciałbym wyjaśnić sytuacje mam przedmiot z testowania tylko w języku c++, gdzie przez cały tok studiów miałem Jave i na tym języku się skupiam.
Czy ktoś jest w stanie napisać mi te 2 zadania? Z chęcią za nie zapłacę.
Treść 1:
Korzystając z techniki pisania TDD należy wykonać poniższe zadania:
- Napisanie klasy szablonowej, przechowującej tablicę dowolnych typów (analogicznie jak
std::vector
)
template <class type> class MyVector;
- Zamiast iteratorów std należy używać zwykłych wskaźników, lub indexów, w zależności od
przypadku - Poniżej lista metod do zaimplementowania i przetestowania:
- Konstruktor umożliwiający inicjalizację :
MyVector<int> cV = { 7, 5, 16, 8 };
MyVector<int> cV2(cV.begin(), cV.end());
MyVector<int> cV3(cV);
MyVector<int> cV4(12, 5);
Treść 2:
Napisanie prostego frameworku 3D, przy użyciu techniki TDD.
Napisanie testów do frame worku przy użyciu google mock.
Wszystkie klasy i metody mają realizować obliczenia 3D, (składowe x, y i z, 2D to szczególny przypadek, gdy z=0)
Klasy: wektor, punkt, prosta, płaszczyzna. (3D)
A(x-x0)+B(y-y0)+C(z-z0)=0, składowe płaszczyzny: A, B, C, x0 ,y0, z0, gdzie (ABC)wektor prostopadły do płaszczyzny, (x0,y0,z0) punkt na płaszczyźnie(x,y,z) = punkt(px,py,pz) + wektor(wx,wy,wz), składowe prostej: px, py, pz, wx, wy, wzNiski poziom trudności.
Metody klasy punkt - tworzenie punktu bezpośrednio podając jego parametry
Metody klasy prosta - tworzenie prostej bezpośrednio podając jej parametry
Metody klasy wektora - tworzenie wektora bezpośrednio, przez podanie jego parametrów
Metody klasy płaszczyzna- tworzenie płaszczyzny bezpośrednio podając jej parametry