Moim zadaniem jest stworzenie metody, która będzie dopisywać do składnika klasy jakim jest char* słow zapisanych rownież w tablicy charow jako argument.
Zadanie wykonałem tworza dynamicznie nowa tablice, przepisując i przestawiając wskaznik.
Pytanie: Jak mogę teraz usunąć z pamieci zawartosc miejsca, na które wcześniej wskazywał wskaźnik?
napis1 to element klasy przechowujący owy napis.
void dopisz(char *tekst)
{
int i = 0;
int z = 0;
int j = 0;
while (tekst[i] != 0) //liczę ile miejsca zaalokować
{
i++;
}
char *pom = new char[sizeof(napis1) + i];
while(napis1[z]!='\0') //kolejno przepisuję do nowej tablicy
{
pom[z] = napis1[z];
z++;
}
while(tekst[j]!='\0')
{
pom[z + j] = tekst[j];
j++;
}
pom[z + j] = '\0';
napis1 = pom; //przestawiam wskaznik
//Tutaj chce usunąc poprzednia zawartośc pod wskaznikiem napis1.
}