Allegro, w jaki sposób ukryć, usunąć stworzoną bitmapę

0

Dobry wieczór, cześć i czołem!

Mam do Was pytanie, w jaki sposób mogę ukryć stworzoną wcześniej bitmapę? Chodzi o to, że mam stworzonego ludzika, któremu jakieś tam zdarzenie zabiera życie. Gdy osiągnie ono poziom zerowy, chcę, by ta bitmapa została usunięta i zamiast niej położona nowa, martwego ludzika.

Nie mogłem znaleźć w dokumentacji żadnej funkcji, która by mi pomogła, no chyba, że źle szukałem :P

Dzięki za pomoc i miłej niedzieli!

1

Po prostu rysuj coś innego.

coś w rodzaju:

struct player: actor {
    void draw() override {
        image.draw(position);
    }

    void on_death() override {
        image = resources['images/dead-player'];
    }
};
0

Haha nie wpadłem na to :D Śmiga jak ta lala

Dzięki bardzo! Miłej niedzieli

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1