Witam, jestem w trakcie pisania programu który ma mi wyświetlić na ekranie cztery elipsy obok siebie z tym, że chcę aby każda z nich przybierała kształt w zależności od sumy elementów tablicy. Mam dwie tablice i jeśli suma tej pierwszej jest poniżej pewnego progu, np jest mniejsza od liczby 10 a druga go przekracza to chcę aby i tak obie elipsy zostały wyrysowane ale z odpowiednimi dla siebie rozmiarami. Najpierw sumuje elementy jednej i drugiej tablicy w pętli for
float sum1_ = 0;
float sum2_ = 0;
for (int i = 0; i <= arraySize_; i++ ){
sum1_ += tab1_[i];
sum2_ += tab2_[i];
}
a następnie chcę sprawdzić w if'ie warunek ale problem jest wtedy gdy suma elementów jednej tablicy jest większa od progu a drugiej mniejsza
if (sum1_ || sum2_ > 10 )
{
faceElipse(sum1_);
faceElipse(sum2_);
}
else
{
cout << "mniejsze od 10, zrob cos... \n";
}
Tutaj nie wiem totalnie jak mam sprawić aby nawet jeśli sum1_ > 10 a sum2_ < 10 to i tak wyrysuje obie elipsy tylko z różnymi parametrami poprzez wywołanie funkcji odpowiadającej za ich rysowanie "faceElipse(float suma).