Chciałbym prosić o rade w sprawie organizacji swojego projektu kolko/krzyzyk.
Funkcje programu:
- Gracz VS Gracz
- Gracz VS PC
Gracz posiada swój wynik.
PC posiada swój wynik.
Napisałem aktualnie coś w rodzaju program (czyli stworzone Formy/okienka) oraz Logika.h w której znajduje się działający program Gracz vs Gracz.
Niestety gdy chce rozbudować to o klase PC.h lub Gracz.h to mam problem z organizacją tych wszystkich funkcji, zmiennych, konstruktorów itp.
Czy mogę prosić o jakąś radę, jak do tego podejść?
Logika.h
//---------------------------------------------------------------------------
#ifndef LogikaH
#define LogikaH
//---------------------------------------------------------------------------
//---------------------------------------------------------------------------
class Logika{
private:
char p[10], kto;
int wynik_kolko, wynik_krzyzyk, do_ilu_gramy;
public:
Logika();
~Logika();
void ustawPole(int ktore, char jak);
char zwrocPole(int ktore);
void ustawKto(char i);
void dodajPunktKolko();
void dodajPunktKrzyzyk();
void ustawDoIluGramy(int i);
void nowaGra();
void sprawdzPunkt();
void sprawdzWygrana(char i);
void zmienObrazekPola(int i, char z);
};
#endif