Witam,
Zmagam się z problemem, zmiany programy z strukturalnego na obiektowy.
Czy jest ktoś mi w stanie pomóc?
<code=c++>
#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <fstream>
using namespace std;
string napis; // wyświetla tekst w oryginale
void color(char znak); // nadanie koloru znaku
int main()
{
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); // nadawanie kolorów
cout << "Obrazek ponizej to:" << endl << endl;
cout << "JOHNNY BRAVO" << endl;
// wczytanie pliku txt
fstream plik;
plik.open( "C:/Users/User/Documents/Dev-C++/johnny.txt", ios::in | ios::out );
while( !plik.eof() )
{
getline( plik, napis ); // wczytywanie znaków wierszami
int size = napis.length();
for (int i = 0 ; i<size;i++)
{
color(napis[i]); // kolorowanie
cout << napis[i] << flush;
}
cout << endl;
}
plik.close(); // zamknięcie pliku
system("PAUSE");
}
void color(char znak)
{
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE );
switch (znak)
{
case 'B': // nadanie koloru danemu znaku w pliku
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_BLUE );
break;
case '7':
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_INTENSITY );
break;
case ',': // nadanie koloru danemu znaku w pliku
SetConsoleTextAttribute( hOut, BACKGROUND_GREEN | BACKGROUND_RED | BACKGROUND_INTENSITY );
break;
case '.': // nadanie koloru danemu znaku w pliku
SetConsoleTextAttribute( hOut, BACKGROUND_GREEN | BACKGROUND_RED );
break;
default:
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_GREEN | FOREGROUND_BLUE | FOREGROUND_RED | FOREGROUND_INTENSITY );
break;
}
}