Zastanawiam się już od dłuższego czasu jak wykorzystując bibliotekę SFML 2.0, napisać funkcję która wykrywa czy na Sprite nie kliknęliśmy JEDEN raz.
w Klasie Mouse nie widzę innej funkcji poza:
isButtonPressed
Kod detekcji:
bool Sprawdz_Czy_Kliknieto_Obrazek( sf::Sprite & av_Sprite, sf::RenderWindow & av_Window )
{
// pozycja myszy
int mouseX = sf::Mouse::getPosition().x;
int mouseY = sf::Mouse::getPosition().y;
sf::Vector2i windowPosition = av_Window.getPosition(); // zapisujemy pozycje okna
// jezeli mysz znajduje sie nad obrazkiem.
if() // znajduje sie nad obrazkiem wycialem warunek bo byl za dlugi
{
// i jest wcisniety lewy przycisk
if( sf::Mouse::isButtonPressed( sf::Mouse::Left ) )
{
return true; // to zwracamy prawde
}
return false;
}
return false;
}
Jest do dosyc irytujące kiedy przytrzymując klawisz zaznacza mi wszystko w oknie. Jak mogę rozwiązać ten problem?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam ;)