Czy da się zadeklarować lambade a dopiero potem ją zdefiniować?
Coś w stylu:
lambada a;
a = [] { std::cout << "Hello World" << std::endl; };
Czy da się zadeklarować lambade a dopiero potem ją zdefiniować?
Coś w stylu:
lambada a;
a = [] { std::cout << "Hello World" << std::endl; };
std::function<int(int)> fun;
fun = [](int i) { return i + 1; };
Lambda jeśli już.
function<void(int,int)> foo;
foo = [] (int x, int y) { cout << "Suma: " << x + y << endl; };
foo(4, 5);
foo = [] (int x, int y) { cout << "Iloczyn: " << x * y << endl; };
foo(3, -4);
wpisujesz ten kod na stronę:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/iyLdoQGBchQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
i osadzi się Lambada ;)
Lambada.
:-DDDDDDDD
Czy to perełka?
lambade w javie możesz zrobić np tak:
Predicate<String> startsWithA = s -> s.startsWith("a");
Jedyna poprawna odpowiedź to: ;)
najprościej tak:
auto a = [] { std::cout << "Hello World" << std::endl; };
tylko w takiej postaci nie da się do a
przypisać już nic innego.
lambada miażdży system :D haha
To forum jest zabawne. Posty nic nie wnoszące do tematu za to czysto ironiczne dostają więcej plusów niż te, które faktycznie są "pomocne".
Ja rozumiem "lambada" i te sprawy, też "hehłem" ale bez przesady. Wywalcie ranking to będzie ok.