Napisałeś mi funkcje, która zmienia wartość klasy A poprzez funkcję klasy B... OKEJ! Tylko, że funkcja change nie może zawierać tylko tego obiektu klasy A, musi również zawierać argument klasy wxCommandEvent. (no chyba ze znasz jakąś inną metode na to).
Funkcję tą bowiem chcę połączyć w klasie A, konkretnie w konstruktorze ( OBYDWIE KLASY SĄ W ODDZIELNYCH PLIKACH! ) makrem Connect (biblioteka wxWidgets) z zdarzeniem naciśnięcia przycisku znajdującego się w klasie A.
// B.h
#include <wx/wx.h>
#include "class A.h"
class B{
public:
void change(A &a);
}
// B.cpp
B::change(wxCommandEvent& event, A &a){
a.tekst->SetLabel("asd");
}
//A.h
#include <wx/wx.h>
#include "class B.h"
//klasa ta zawiera oczywiscie tez przycisk nazwijmy go X, oraz enum w ktorym ma jego ID
class A{
public:
wxStaticText *tekst;
A();
}
//A.cpp
A::A{
//i teraz jak napisac tego connecta?
Connect( btRECORD, wxEVT_COMMAND_BUTTON_CLICKED, wxCommandEventHandler(A::change));
// ?????
//connect musi wiedziec, ze po nacisnięciu przycisku chcę uruchomic funkcję change z argumentami event, oraz obiekt klasy A w którym została uruchomiona funkcja (taka incepcja mala:D )
}