Przeciążanie operatora ==

0

Chciałbym sprawdzić czy 2 kwaterniony (albo liczby zespolone, bez różnicy) są sobie równe używając przeciążenia operatora ==. Są to dwa obiekty tej samej klasy. Napisałem taką metodę lecz nie jestem pewny czy dobrze rozumuje bo w ten sposób:

bool kwaternion::operator== (kwaternion liczba)
{
     liczba ==liczba.re;
     liczba ==liczba.im1;
     liczba ==liczba.im2;
     liczba ==liczba.im3;

return true;
} 

jeżeli w mainie sprawdzę warunek if ( l1 == l2) program nie odpali.

0

Spróbuj tak zapisać ten operator:

bool kwaternion::operator== (kwaternion liczba)
{
    return (re ==liczba.re && im1 ==liczba.im1 && im2 == liczba.im2 && im3 ==liczba.im3);
}
 
0

wszystko OK :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1