Witam, napisałem program w Qt z połączeniem TCP.
Jest to prosta gra, która póki co polega na niczym, testuję sam przesył informacji, poprzez poruszanie buttonem przez serwer w okienku klienta.
Podam część kodu, przez którą moim zdaniem występuję błąd:
void Okno::czytaj()
{
int bit = socket->bytesAvailable();
char text[1024*20] = { 0 };
socket->read(text,bit);
std::stringstream ss (std::stringstream::in | std::stringstream::out);
ss<<text;
char *t;
char *t2;
ss>>t;
ss>>t2;
if(atoi(lol) < 1000 && atoi(t2) < 1000)
{
ui->pushButton_4->setGeometry(atol(t),atol(t2),ui->pushButton_4->width(),ui->pushButton_4->height());
}
}
Błąd ten wygląda tak:
http://i665.photobucket.com/albums/vv20/ly000/error.jpg
I pojawia się po dłuższym używaniu programu, niestety nie wiem dokładnie od czego on zależy.
Nie wiem czy podałem wystarczającą ilość informacji, jeżeli nie to mogę podać więcej.
Z góry dziękuje za pomoc.