jak rozwiazac owe zagadnienie

1

czesc!
piszę gierkie z c++/allegro, wczesniej pisalem rzeczy strukturalnie, teraz postanowile przepisac jedne projekt obiektowo no i prawie na samym poczatku zaczely sie schody
jest klasa graphicengine wyswietla rzeczy, w niej funkcja rysujaca postac, ktora przybiera wspolzedne (posx i posy) odpowiedzialne ze pozycje na ekranie.
i jest klasa gameengin odpowiedzialna za logike gry i w niej jest sprawdzania czy zostal wcisjniety klawisz prawy jesli tak to zmiesz posx, ktora jest prywatna czescia klasy graphicengine,
macie jakis pomysl jak w ciekawy sposob mozna to rozwiazc, przyjazn?
sorry za brak polskich znakow :)

2

Mamy.

0

http://pl.wikipedia.org/wiki/Model-View-Controller

Powinienes miec warstwe danych na ktorych operuje kontroler, a wyswietlanie jedynie dostaje i wyswietla to co dzieje sie w trakcie gry. Funkcja ruchu moze byc wywolana po kliknieciu danego klawisza wtedy jest wywolana funkcja kontrolera ktora ustawia dane w warstwie danych. Przy prostych grach przyjazn raczej nie jest potrzebna.

0

dzięki Krycho

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1