siema.
słuchajcie, pisze bo juz sam nie wiem co mam robić... otóż piszę sobie grę arkanoid na bibliotece graficznej allegro w języku c, kompilator dev c++.wszystko szlo ladnie do pewnego momentu...
otóż:
mam kuleczkę, jesli znajduje sie na konkretnej pozycji x sprawdzam jej pozycję y.
pod kazdą możliwą kombinacją (cegielką) chowam sobie wartość na tablicy 7x5.
jest to 1 lub 0 czyli jest cegla lub nie.
i tu moj problem. na poczatku wypelniam tablice jedynkami. i podczas dzialania nadpisuje ja zerami i zamazuje na ekranie. wszytko ok. do momentu az nie trafia w pewne "ulubione" miejsca i nie zamazuje mi tam cegiel lub nie nadpisze tablicy. warunki są sełnione pionowo i poziomo ale nic... wszytsko przepatrzylem, nie wiem gdzie bład. instrukcje nadpisania tablicy mam zaraz obok zamazania cegly a tak jakby wykonywala sie tylko jedna.
mysle ze cos nie tak z tablicami, czy wie ktos co moze byc? probowalem zwalniac pamiec tablicy ale tez nic to nie daje.
ps: niechcialbym udostepniac kodu, jesli ktos bedzie chetny pomoc moge podeslac exe'ka.
ratunku!!!