Chciałbym napisać program, który narysuje wykresy kilku podstawowych funkcji. Chciałbym, zeby użytkownik mógł wpisać wzór funkcji w polu Edit. I tu pojawia się problem. Jak wczytać ten wzór do programu tak abym mógł go wykorzystać do narysowania wykresu (np. przez podstawianie kolejnych wartości x do tego wzoru)?
0
2
http://www.gamedev.pl/tutorials.php?x=category&id=32
Pewna osoba, której pomagałem, miała podobny temat jako pracę magisterską, tylko tam jeszcze trzeba było rysować te wykresy 3D, oprócz obliczenia ich z wpisanego wzoru.
Natomiast sam parser to fajna sprawa, chyba mam gdzieś jeszcze moją implementację, ale nie chce mi się dla ciebie szukać :P
0
W strukturze mogą wystepować konstruktory i destruktory tak samo jak w klasie?
chodzi mi o ten kawałek kodu:
struct Lexem
{
Lexem():m_Type(LEX_UNKNOWN), m_Lexem(NULL){};
Lexem(const Lexem &lex)
{
m_Lexem = new char[strlen(lex.m_Lexem)+1];
strcpy(m_Lexem, lex.m_Lexem);
m_Type = lex.m_Type;
};
~Lexem()
{
if(m_Lexem != NULL)
{
delete m_Lexem;
m_Lexem = NULL;
}
};
LEXEM_TYPE m_Type;
char* m_Lexem;
};
1
W C++ struct
od <code noframe>class
różni się TYLKO tym, że w strukturze elementy domyślnie są publiczne, a w klasie prywatne. To jest jedyna różnica.