Potrzebuje bardzo pomocy i mam nadzieje, ze mi pomozecie. Pracuje na devie, obecnie mecze sie z kilkoma rzeczami przez siec uzywajac biblioteki winsocket.
Mam blad a raczej warning i tutaj jest prosba do was. Albo o eliminacje warningu, aby program mogl sie skompilowac, albo o jakis sposob na zignorowanie tego, poniewaz owy warning nie wplywa na jakosc programu.
AcceptSocket=SOCKET_ERROR; // w tej linijce blad
[Warning] converting of negative value -0x000000001' to
SOCKET' //blad
Visual 2008 ignoruje ten warning i pozwala skompilowac projekt, w devie niestety mi sie to nie udaje a zaopatrzenie sie w Visuala jest obecnie dla mnie rzecza niemozliwa. Dziekuje bardzo za wszelka pomoc, to dla mnie wazne.
- jakiego typu jest AcceptSocket?
- istnieje darmowy Visual C++ 2008 Express Edition.
SOCKET AcceptSocket;
czyli AcceptSocket jest typu SOCKET. sciagam darmowego visuala, jesli tam problemu nie bedzie w porzadku, ale fajnie by bylo jednak wyeliminowac ten problem i z deva.
SOCKET = ulong. SOCKET_ERROR = 0xFFFFFFFF lub -1, zaleznie skad pochodzi naglowek.. ogolnie, powinno byc 0xffffffff == INVALID_HANDLE, ale coz. niestety pozostaje rada: olej. uzyj twardego rzutowania na ulong/size_t/handle/socket i sie kompilator zamknie. IMHO, jest to błąd tejże biblioteki standardowej
AcceptSocket=(SOCKET)SOCKET_ERROR;
btw mozesz jeszcze sprawdzic stałą INVALID_SOCKET zamiast SOCKET_ERROR, ale pewnie wynik bedzie taki sam i ja tez ustalili na -1
z INVALID_SOCKET zachowuje sie tak samo. swoja droga, smieszna sytuacja. daje przebuduj wszystko, pokazuje mi wczesniej wymieniony blad. daje teraz kompiluj, wyskakuje mi cudowny error na dole - [Build Error] [serwer2.exe] Error 1
;))
dobra, mniejsza o to. w visualu to jakos dziala, wiec poki co sobie radze. jesli ktos jednak bedzie mial rade na ten blad, fajnie by bylo jakby sie wpisal, dev jest dla mnie jednak o niebo lepszy, projekty tworzy przejrzystsze no i jest darmowy i szybszy, co na wolniejszym komputerze ma duze znaczenie.