Witam,
Piszę prosty przyklad z uzyciem biblioteki ODE(Open dynamics engine) w vc++.
Mam taka funkcje:
void InitODE()
{
dMass m;
dReal sides[3];
//tworzymy swiat
World = dWorldCreate();
//ustawiamy jego parametry
dWorldSetGravity(World, 0, -1.0, 0);
dWorldSetCFM(World, 1e-5);
dWorldSetERP(World, 0.2);
dWorldSetContactMaxCorrectingVel(World, 0.9);
dWorldSetContactSurfaceLayer(World, 0);
dWorldSetAutoDisableFlag(World, 1);
//tworzymy cialo
Object.Body = dBodyCreate(World);
sides[0] = 2.0;
sides[1] = 2.0;
sides[2] = 2.0;
//ustawiamy jego parametry
dBodySetPosition(Object.Body, 0, 10, -5);
dMassSetBox(&m, DENSITY, sides[0], sides[1], sides[2]);
}
Przy debugowaniu wyskakuje mi error:
Run-Time Check Failure #2 - Stack around the variable 'm' was corrupted.
Co to oznacza? Z góry dziekuje za odpowiedz.