ODE+VC++ blad przy debugowaniu

0

Witam,
Piszę prosty przyklad z uzyciem biblioteki ODE(Open dynamics engine) w vc++.
Mam taka funkcje:

void InitODE()
{
	dMass m;
	dReal sides[3];

	//tworzymy swiat
	World = dWorldCreate();

	//ustawiamy jego parametry
	dWorldSetGravity(World, 0, -1.0, 0);
    dWorldSetCFM(World, 1e-5);
    dWorldSetERP(World, 0.2);
    dWorldSetContactMaxCorrectingVel(World, 0.9);
    dWorldSetContactSurfaceLayer(World, 0);
    dWorldSetAutoDisableFlag(World, 1);

	//tworzymy cialo
	Object.Body = dBodyCreate(World);

	sides[0] = 2.0;
    sides[1] = 2.0;
    sides[2] = 2.0;

	//ustawiamy jego parametry
	dBodySetPosition(Object.Body, 0, 10, -5);
	dMassSetBox(&m, DENSITY, sides[0], sides[1], sides[2]);

	
}

Przy debugowaniu wyskakuje mi error:

Run-Time Check Failure #2 - Stack around the variable 'm' was corrupted.

Co to oznacza? Z góry dziekuje za odpowiedz.

0

to oznacza, ze miejsce pamieci lezace wokol zmiennej 'm' zostaly uszkodzone. cos pisalo sobie w tych okolicach i nadpisalo te fragmenty, ktorych nie mialo prawa ruszyc. np. masz tablice 4-elem a zapisales sobie element piaty. np. podales wskaznik-na-zmienna-x do jakiejs metody, a ta metoda wziela go za wskaznik na cos innego --- np. sadzila ze jest to nie 1 zmienna, ale tablica[n-elementowa]..

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1