Witam.
Próbuje stworzyć klasę obsługi klawiatury i myszki do OPENGL. Jednak napotkałem się na problem. mianowicie w konstruktorze próbuję ustawić funkcję obsługi klawiatury:
glutSpecialFunc(Keyboardmouse::keyDown);
jest to oczywiście funkcja tego obiektu
void keyDown(int,int,int);
Nie chce mi się to skompilować gdyż krzyczy żeby zrobić z tej funkcji referencje. Oczywiście to nie pomaga.
Zastanawiam się, czy nie muszę stworzyć prywatnego obiektu w konstruktorze i jako funkcję podać funkcję tego wewnętrznego obiektu, bo teraz niezbyt ma się do czego odwołać. Statyczna funkcje też być nie może gdyż musi działać na zmiennych obiektu.
Mam jeszcze jedno teoretyczne pytanie. Czy takie coś zdziała? Tzn czy przy naciśnięciu klawisza GLUT wywoła sobie funkcję tego obiektu i zaktualizuje wszystkie zmienne obiektu?
pozdrawiama