Witam.
Od kilku miesięcy pisze bota do gry.
Bot ma kilka tysięcy linijek kodu. Obsługa całego protokołu gry. Nie odczytuje on danych z pamięci gry, lecz działa na zasadzie proxy, przechwytując pakiety przychodzące do klienta i generując własne informacje np. mapa, lista graczy, ekwipunek.
Natknąłem się na jeden problem.
Bot jest w pliku dll. Gdy kompiluje go w debug działa perfekcyjnie, nie ma żadnych błędów, wszystko jest ok.
Jednak gdy kompiluje go w trybie Release. Też działa, jednak coś jest źle z generowaną mapą z pakietów. Czasami na mapie się przesuwa gracz z danych xyz, a czasami nie. Co ma piernik do wiatraka ?
Dlaczego w Debug wszystko jest ok, a w Release nie. Aplikacja inaczej działa w tych trybach ? To poco jest w takim razie tryb Debug ? Żeby testować aplikacje ? Poco, jak inaczej działa w debug i inaczej Release.
Gdy ludzią chce udostępnić program, muszą tam być zawarte biblioteki Microsoftu.
Wtedy muszę dać Multi-threaded DLL. A może da się to zrobić tylko w trybie debug ? Jakoś wyłączyć optymalizacje, żeby DLL działała tak samo i żeby działała innym ludziom na ich komputerach.
Proszę o pomoc. Co jest nie tak?
Pozdrawiam.