[c++ BSCB6] Server socket - wybór połączenia

0

Czy jest możliwość sprawdzenia od którego połączenia otrzymałem dane, gdy wiadomość odbieram w podany sposób:

Socket->ReceiveText()

aby wysłać odpowiedź do konkretnego klienta, a nie do wszystkich podłączonych do komputera, jeżeli dobrze myśle wraz z przychodzącą wiadomością powinno być zapisane, które połączenie wysłało ów wiadomość. Gdzieś znalazłem taki sposób na wysyłanie wiadomości:

   for(int x = 0; x < ServerSocket1->Socket->ActiveConnections; x++)
   {
    ServerSocket1->Socket->Connections[x]->SendText(tekst);
   }

ale niestety wysyła on wiadomość do wszystkich klientów.

PS. korzystam z:
OnAccept
OnClientConnect
OnClientRead

mam takie wrażenie, że pomogło by tu OnThreadStart/End ale nie wiem jak się doi tego zabrać a tutorialu nigdzie nie znalazłem...

0

ServerSocket1->Socket->Connections[numerKlienta]->SendText(tekst); :>

0

to wiem :)

chodzi mi czy odbierając wiadomość z sieci moge jakoś dobrać się do tego numerKlienta

:P

0

A OnAccept nie zwraca przypadkiem wskaźnika do obiektu klasy TcpClient(albo jakoś podobnie :) ) ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1