[c++] zapętlenie definicji klas

0

mam następujący problem:
tworzę klasy, które mają w całości dać siatkę złożoną z pól
pola mapy są klasy MapElement
cała mapa to klasa kontenerowa AreaMap zawierajaca wiele instancji MapElement, oraz listę obiektów MapObject zawierającą różne ciekawe obiekty czasem występujące na mapie.

oczywiste jest, że w definicjach pól klasy AreaMap korzystam z definicji klasy MapElement. Niestety, parę metod klasy MapElement przyjmuje argumenty postaci (int x, int y, AreaMap &am).

Jak poukładać kod, żeby to się dało skompilować? Da się w ogóle? jeżeli zdefiniuję najpierw MapElement, to jest protest ze strony kompilatora, że nie ma definicji AreaMap, jak definiuję AreaMap, to jest protest że nie ma definicji MapElement i tak w kółko.

Co zrobić z takim fantem?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1