Jak w temacie: da sie tego uzyć? Jeżeli zaincluduje plik gdiplus.h to dostaje bledy kompilacji :|
Da się, ale musisz ręcznie wprowadzić poprawki w headerach - np. usunąć namespace z importowanych funkcji jeśli konieczne, zmodyfikować lub usunąć wszystkie klasy.
Pewien user z winapi.org dopasował headery dla devcpp.
Mnie to wygląda na konieczność zdefiniowana odpowiedniej wersji systemu w kodzie. Jeżeli Środowisko ma takie nagłówki dołączone to nie powinno być problemu z ich użyciem - F1 + GDI+.
Nie, to nie to. Wiem juz o co chodzi - szkoda ze na poczatku nie wkleilem komunikatu o bledzie, a byl on taki:
[C++ Error] GdiplusGraphics.h(37): E2015 Ambiguity between 'Gdiplus::Graphics::Graphics(void *)' and 'Gdiplus::Graphics::Graphics(void *,int)'
Chodzi o to, żeby Graphics::Graphics(HDC) i Graphics::Graphics(HWND) były rozróżnialne. W BCB domyślnie HDC = HWND = void* i stad ten problem.
Dlatego trzeba wylaczyc tryb NO_STRICT - wtedy:
HWND = HWND__*
HDC = HDC__*
czyli HWND !=HDC i dziala.
Tylko bylbym wdzieczny, gdyby mi ktos powiedzial gdzie to znalezc w opcjach kompilatora/projektu, bo w tej chwili robie to to otwierajac notatnikiem plik projektru i zmieniajac
<SYSDEFINES value="NO_STRICT"/>
na
<SYSDEFINES value="STRICT"/>