SDL i cout

0

Witam, używam biblioteki SDL i mam pewien problem, umieszczając wewnątrz jakiejś klasy ( konkretnie w jej konstruktorze) linijkę std::cout<<"jakis napis" nie otrzymuję na konsoli żadnego efektu. Ale dzieje się tak tylko gdy zainicjowaną mam bibliotekę SDL, czy jest jakaś możliwość że ów SDL blokuje mi couta?

0

Nie wiem w czym programujesz, ale jak pisze się programy pod SDL w Visual C++ 2005 to w opcjach projektu przy Linker, poddrzewo System pole Subsystem ustawia się na "Windows (/SUBSYSTEM:WINDOWS)", więc może to blokuje.

0

Pod linuksem w gcc, moje środowisko to kdevelop.

0

Nie wiem jak rozwiazac twoj problem, ale powiem jako ciekawostke, ze u mnie bez problemu da sie wypisywac na konsole w trakcie dzialania sdla.

0

Ja mam właśnie ten sam problem, ale pod Windowsem w C::B, nie umie niczego wyświetlic na konsoli :/

0

Próbowałem już w Dev-C++, C::B, VC++ 6, VC++8 EE, i w zadnym wypadku nie wyświetla mi niczego na konsoli, printf i cout zapisuje wszystko do pliku stdot.txt... co zrobić żeby cout używał konsoli?

0

jak wypisuje do pliku, to znaczy ze cos otworzylo plik podmienilo uchwyt FILE* stdout. moze sprobowac go 'na chama' przywrocic, ale to generalnie zly pomysl. poszukaj w dokumentacji pakietu czegos na temat ustawien logowania bledow itp. podejrzewam ze podmiana uchwytow zachodzi podczas inicjalizacji biblioteki -- sprobuj cos printfnac tuz przed wywolaneim metod inicjalizujacych. BTW. a tak w ogole okno konsoli jest otwierane przy odpalaniu programu czy w ogole go nie ma..?

0

Okno konsoli się pojawia, btw. zapisuje do pliku, nawet jak biblioteka jest niezainicjalizowana, wystarczy samo #include <sdl.h> i juz zapisuje do pliku :\

0

obejrzyj ten naglowek, poszukaj w nim nazwy tego pliku, przegrepuj cala biblioteke SDL za nazwa tego pliku itp.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1