coś tak jaby program do połączenia się z GG i wysłania wiadomości tworze w C# i VC#2005EE
no to sobie struktury definiuje
private struct gg_header {
int type; /* typ pakietu */
int length; /* długość reszty pakietu */
};
jak w C# wypełnic przykładowo taką strukturę?
połaczenie z serv gg
static void Connect(String server, String message)
{
try
{
Int32 port = 8047;
TcpClient client = new TcpClient(server, port);
Stream stream = client.GetStream();
NetworkStream stream = client.GetStream();
stream.Close();
client.Close();
}
catch (ArgumentNullException e)
{
Console.WriteLine("ArgumentNullException: {0}", e);
}
catch (SocketException e)
{
Console.WriteLine("SocketException: {0}", e);
}
Console.WriteLine("\n Press Enter to continue...");
Console.Read();
}
jak za pomoca stream.write wysłać wypełniona struktóre
i
w winapi było wsasyncselect i zawsze jak coś przyszło to wykonywane było określone instrukcje...
czy tutaj w C# mozna to jakoś zrobić? np. ZAWSZE jak coś dojdzie to wyświetlam Messageboxa i potem sobie saprawdzam typ struktury i potem sobie już switchem przełączam (protokół GG)