Cześć, mam taki mam taki mały problem. Celem dopowiedzenia projekt jest tworzony w Unity, skrypty są pisane w C#. Mam dwie listy. Jedna lista to lista Vectorów 2, natomiast druga lista to obiekt z klasy. Tak to wygląda:
Tile[] Tiles=new Tile[9];
Vector2[]ChangePostitionTiles=new Vector2[9];
I w funkcji chcę te listy do siebie przyrównać indeksami:
ChangePostitionTiles[0] = Tiles[8].transform.position;
ChangePostitionTiles[1] = Tiles[7].transform.position;
ChangePostitionTiles[2] = Tiles[6].transform.position;
ChangePostitionTiles[3] = Tiles[5].transform.position;
ChangePostitionTiles[4] = Tiles[4].transform.position;
ChangePostitionTiles[5] = Tiles[3].transform.position;
ChangePostitionTiles[6] = Tiles[2].transform.position;
ChangePostitionTiles[7] = Tiles[1].transform.position;
ChangePostitionTiles[8] = Tiles[0].transform.position;
Tiles[8].transform.position = ChangePostitionTiles[8];
Tiles[7].transform.position = ChangePostitionTiles[7];
Tiles[6].transform.position = ChangePostitionTiles[6];
Tiles[5].transform.position = ChangePostitionTiles[5];
Tiles[4].transform.position = ChangePostitionTiles[4];
Tiles[3].transform.position = ChangePostitionTiles[3];
Tiles[2].transform.position = ChangePostitionTiles[2];
Tiles[1].transform.position = ChangePostitionTiles[1];
Tiles[0].transform.position = ChangePostitionTiles[0];
Tylko chciałbym żeby, za każdym razem odbywało się to losowo, ktoś pomoże?