Witam
W swoim projekcie Unity 5.6 próbuje utworzyć klasę która będzie zarządzać grą.
Wydaje się że to się udało, problem natomiast leży w odwołaniu się z innej klasy do mojego GameManagera.
Unity wypluwa mi: Object reference not set to an instance of an object.
Jestem nowy w C# więc nie mam doświadczenia i nie umiem sobie sam z tym poradzić a kody z internetu i w ogóle podpowiedzi w nim zawarte tez nie sa zbyt pomocne - chyba dotyczą innej wersji...
Kod:
GameManager
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class GameManager : MonoBehaviour {
private static GameManager _instance;
public static GameManager Instance { get { return _instance; } }
private void Awake()
{
if (_instance != null && _instance != this)
{
Destroy(this.gameObject);
} else {
_instance = this;
}
}
public void loguj()
{
Debug.Log ("aaaa");
}
}
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class ColiderDetectorScript : MonoBehaviour {
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
void OnMouseDown()
{
Debug.Log ("Cos klilo");
GameManager.Instance.loguj (); <-- tu pokazuje błąd.
}
}