Witam, tworzę sobie skromny projekt, w którym potrzebuje coś co będzie mi dynamicznie generowało PictureBox'y po kliknięciu myszką. PictureBox'y te mają reprezentować pociski. Udało mi się stworzyć mechanizm dla jednego boxa, zdefiniowanego w kodzie jednak to mi nie wystarcza. Poniżej zamieszczam kod i mam nadzieję, że ktoś byłby wstanie mi pomóc i na bazie tego kodu stworzyłby dynamiczne generowanie boxów.
Dodam jeszcze, że przeszukiwałem internety w celu znalezienia rozwiązania ale niestety nic co znalazłem mi nie pomogło :/
public Form1()
{
InitializeComponent();
timer1.Enabled = true;
Cursor.Hide();
this.TopMost = true;
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
player.Left = Cursor.Position.X - (player.Width / 2); // pozycja postaci zczytana z kordów kursora
if (player.Left <= 0)
{
player.Left = 1;
}
if (player.Left >= 840)
{
player.Left = 822;
}
pocisk.Top = pocisk.Top - 10; // zmiana pozycji boxa, pocisk po wystrzeleniu leci do góry
}
private void Form1_MouseClick(object sender, MouseEventArgs e) // włączanie widoczności boxa po kliknięciu myszką i wczytanie jego pozycji z pozycji kursora
{
pocisk.Visible = true;
pocisk.Left = player.Left + ((player.Width / 2) - (pocisk.Width / 2));
pocisk.Top = 460;
}
}