Ciężko mi coś powiedzieć u siebie sprawdziłem i działa to bez zarzutu. Wklej może całą zawartość tego pliku aspx.
Cały kod klasy Graj:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Web;
using System.Web.UI;
using System.Web.UI.WebControls;
public partial class Graj : System.Web.UI.Page
{
int zmienna = 0;
Gracz gracz;
Krupier krupier;
protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
{
gracz = new Gracz();
krupier = new Krupier(gracz, LabelWynik);
AktualizujFormularz();
}
private void AktualizujFormularz() {
LabelBank.Text = krupier.Bank.ToString();
LabelPieniadzeGracza.Text = gracz.Pieniadze.ToString();
LabelZwroconyRzut.Text = zmienna.ToString();
}
private bool CzyPoprawnyZaklad() {
int zaklad=int.Parse(TextBoxObstawZaklad.Text);
if ((zaklad>gracz.Pieniadze) || zaklad<0 )
{
return false;
}
return true;
}
protected void ButtonZagraj_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (!CzyPoprawnyZaklad())
{
LabelError.Text = "Masz za mało pieniędzy!";
return;
}
int zaklad = int.Parse(TextBoxObstawZaklad.Text);
int sumaOczek = int.Parse(TextBoxSumaOczekGracza.Text);
krupier.PobierzDane(zaklad,sumaOczek);
//krupier.ZwrocDane().ToString();
zmienna++;
AktualizujFormularz();
}
}
cały kod klasy gracz:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Web;
/// <summary>
/// Summary description for Gracz
/// </summary>
public class Gracz
{
public int Pieniadze { get { return _pieniadze; } set { _pieniadze = value; } }
private int _pieniadze;
public Gracz()
{
//
// TODO: Add constructor logic here
//
_pieniadze = 100;
}
public int PobierzPieniadze(int kwotaWygrana) {
this.Pieniadze += kwotaWygrana;
return kwotaWygrana;
}
internal int OddajPieniadze(int zaklad)
{
if (Pieniadze>0)
{
Pieniadze -= zaklad;
}
return zaklad;
}
}
Cały kod klasy krupier:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Web;
using System.Web.UI;
using System.Web.UI.WebControls;
/// <summary>
/// Summary description for Krupier
/// </summary>
public class Krupier
{
public int Bank { get { return _bank; } private set { _bank = value; } }
private int _bank;
private Gracz gracz;
private int _sumaOczekWylosowanych;
private Random rand;
private Label LabelWynik;
public Krupier(Gracz gracz,Label LabelWynik)
{
//
// TODO: Add constructor logic here
//
_bank = 1000;
this.gracz = gracz;
rand = new Random();
this.LabelWynik = LabelWynik;
}
public void PobierzDane(int zaklad, int sumaOczek)
{
RzucKoscmi();
SprawdzOczka(zaklad,sumaOczek,_sumaOczekWylosowanych);
ZwrocDane();
}
private void SprawdzOczka(int zaklad, int sumaOczek, int _sumaOczekWylosowanych)
{
if ((sumaOczek<=6) && (_sumaOczekWylosowanych<=6))
{
Bank -= gracz.PobierzPieniadze(zaklad);
LabelWynik.Text = "wygrałeś";
}
else
{
if ((sumaOczek == 7) && (_sumaOczekWylosowanych == 7))
{
Bank -= gracz.PobierzPieniadze(zaklad*4);
}
else
{
if ((sumaOczek > 7) && (_sumaOczekWylosowanych > 7))
{
Bank -= gracz.PobierzPieniadze(zaklad);
}
else
{
Bank+= gracz.OddajPieniadze(zaklad);
LabelWynik.Text = "przegrałeś";
}
}
}
}
private void RzucKoscmi()
{
_sumaOczekWylosowanych = rand.Next(2, 12);
}
public int ZwrocDane() {
return _sumaOczekWylosowanych;
}
}