witam
musze zrobic aplikacje dzialajaca po sieci button1 i button2 to odzielne programy
napisalem taki oto kod kiedy naciskamy button2 to pojawia sie nasluch servera
po stronie klienta wpisujemy adres IP servera i przekazuje label1 klienta do labela1_server servera
aplikacja dziala ale jak zrobic zeby server kiedy dostanie dane od klienta przeslal inne dane bez podawania IP klienta?
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
{
UdpClient klient = null;
try
{
klient = new UdpClient(textBox1.Text, 1978); //wpisujemy adres ip
byte[] dane = Encoding.ASCII.GetBytes(label1.Text);
klient.Send(dane, dane.Length);
klient.Close();
}
catch (Exception ex)
{
MessageBox.Show("Blad polaczenia " + ex.Message);
}
}
private void button2_Click(object sender, EventArgs e)
{
IPEndPoint ip = new IPEndPoint(IPAddress.Any, 1978);
try
{
UdpClient server = new UdpClient(1978);
Byte[] bufor = server.Receive(ref ip);
string dane = Encoding.ASCII.GetString(bufor);
label1_server.Text = dane;
server.Close();
}
catch
{
MessageBox.Show("Brak połaczenia");
}
}