Witam,
Chciałbym użyć w swoim projekcie C++ takiej struktury danych, która może dziedziczyć wielokrotnie od innych (takich jak ta) struktur danych oraz wprowadzać nowe dane. Muszę zapisywać na dysku te struktury w taki sposób, aby modyfikowanie elementów było jak najszybsze, tzn. chciałbym uniknąć kopiowania elementów po elemencie (np. jest 10 elementów zapisanych kolejno, chcę powiększyć element 3, więc muszę go przenieść na koniec lub skopiować następne elementy i je zapisać trochę dalej, co jest wolne).
Przykład: bramka AND składa się z 2 bramek NOT (wejść) połączonych (bramką OR?) z bramką NOT (wyjściem):
0 - bramka NOT, przechowuje 0 danych
1 - bramka OR, przechowuje 0 danych
2 - (, przechowuje 0 danych
3 - ), przechowuje 0 danych
4 - nowa dana, przechowuje 0 danych
4 - dziedziczy od 0 [0], 4 [1], przechowuje 1 daną: stan [0] = "1 1"
5 - dziedziczy od 0 [0], 4 [1], przechowuje 1 daną: stan [0] = "1 0"
6 - dziedziczy od 0 [0], 1 [1] 2 [2], 3 [3], 4 [4], 5 [5], przechowuje 1 daną: stan [0] = "0 2 4 1 5 3"
Mój program będzie wiedział, czym są 0, 1, 2, 3, i 4 dzięki czemu obliczy stan elementów 4, 5 i 6.
Mam nadzieję, że ktoś to zrozumie :D