Tak jak w temacie . Czy to jest obecnie wykorzystywane przez programistów i czy przyda mi się ta umiejętność|(wiedza)
Czy umiejętność modułu grafiki żółwia jest przydatna?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 26
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Space: the final frontier
- Postów: 26433
Kazda oferta pracy dziś ma: Java, Spring, Hibernate, Logo-komeniusz ;)
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 26
Czyli dobrze rozumiem , że ogarnianie grafiki żółwia to strata czasu? , a zamiast tego lepiej ogarnąć technologie(języki programowania ) na , które wskazujesz no i ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 26
@Shalom: Czyli dobrze rozumiem , że ogarnianie grafiki żółwia to strata czasu? , a zamiast tego lepiej ogarnąć technologie(języki programowania ) na , które wskazujesz no i ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Space: the final frontier
- Postów: 26433
No jeśli masz <10 lat, to logo albo colobot może mają sens.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 245
Jak odpalisz grafikę żółwia w pythonowym REPL to człowiek może zrozumieć jakie korzyści daje takie interaktywne programowanie, to doświadczenie może popchać Cię w kierunku Jupyter, i oglnie rzeczy bardziej badawczych rzeczy gdzie kodowanie to bardziej eksperymentowanie.
Ewentualnie jeśli lubisz tworzyć grafikę poprzez programowanie to może jakieś symulacje, animacje czy też tworzenie gier?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 394
Ja do tej pory nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje ani tym bardziej, że jest częścią biblioteki standardowej.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 1007
No, obawiam się, że na juniora to jeszcze za mało.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 6968
python_green napisał(a):
ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?
Zabawy z OpenGL też są stratą czasu...
Nic konkretnego w tym nie zrobisz bez solidnego zrozumienia tematu. A i tak wszystko będziesz robił dłużej niż w gotowym, rozbudowanym silniku, którego na dodatek mogą wymagać w ofercie pracy.
OpenGL może się przydać w rozwijaniu obecnych silników, ale tutaj próg wejścia jest większy, no i też niekoniecznie niskopoziomowe rozważania muszą Cię interesować...
Pamiętaj też, że Python i tworzenie gier oraz innych aplikacji graficznych to raczej tylko w edukacji/hobbystycznie.