Czy umiejętność modułu grafiki żółwia jest przydatna?

Czy umiejętność modułu grafiki żółwia jest przydatna?
PG
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 26
0

Tak jak w temacie . Czy to jest obecnie wykorzystywane przez programistów i czy przyda mi się ta umiejętność|(wiedza)

Shalom
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Space: the final frontier
  • Postów: 26433
6

Kazda oferta pracy dziś ma: Java, Spring, Hibernate, Logo-komeniusz ;)

PG
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 26
0

Czyli dobrze rozumiem , że ogarnianie grafiki żółwia to strata czasu? , a zamiast tego lepiej ogarnąć technologie(języki programowania ) na , które wskazujesz no i ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?

PG
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 26
0

@Shalom: Czyli dobrze rozumiem , że ogarnianie grafiki żółwia to strata czasu? , a zamiast tego lepiej ogarnąć technologie(języki programowania ) na , które wskazujesz no i ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?

Shalom
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Space: the final frontier
  • Postów: 26433
1

No jeśli masz <10 lat, to logo albo colobot może mają sens.

PK
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 245
1

Jak odpalisz grafikę żółwia w pythonowym REPL to człowiek może zrozumieć jakie korzyści daje takie interaktywne programowanie, to doświadczenie może popchać Cię w kierunku Jupyter, i oglnie rzeczy bardziej badawczych rzeczy gdzie kodowanie to bardziej eksperymentowanie.

Ewentualnie jeśli lubisz tworzyć grafikę poprzez programowanie to może jakieś symulacje, animacje czy też tworzenie gier?

TS
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 394
2

Ja do tej pory nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje ani tym bardziej, że jest częścią biblioteki standardowej.

vpiotr
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
2

Jak dopiero zaczynasz naukę programowania to turtle czy p5 może być ciekawym i motywującym wstępem.

Spearhead
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 1007
0

No, obawiam się, że na juniora to jeszcze za mało.

Spine
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6968
1
python_green napisał(a):

ewentualnie jeszcze OpenGL i połączyć to z pythonem , a nie tracić czas na zabawy modułem żółwia?

Zabawy z OpenGL też są stratą czasu...
Nic konkretnego w tym nie zrobisz bez solidnego zrozumienia tematu. A i tak wszystko będziesz robił dłużej niż w gotowym, rozbudowanym silniku, którego na dodatek mogą wymagać w ofercie pracy.
OpenGL może się przydać w rozwijaniu obecnych silników, ale tutaj próg wejścia jest większy, no i też niekoniecznie niskopoziomowe rozważania muszą Cię interesować...
Pamiętaj też, że Python i tworzenie gier oraz innych aplikacji graficznych to raczej tylko w edukacji/hobbystycznie.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.